Technologie

Pohon 4x4

Pohon 4x4


Přejít na galerii

Popis přestavby 4x4:

  • Náhon na všechna čtyři kola s automatickým převodem točivého momentu hydraulickým mezinápravovým diferenciálem
  • Celková světlá výška prázdného vozu v provozuschopném stavu 195 mm (podle verze)
  • Převodové poměry beze změny
  • Původní pneumatiky
  • Hmotnost zařízení přibližně 150 kg (podle verze)


Fungování soustavy náhonu všech čtyř kol navrženého a vyrobeného firmou Automobiles DANGEL vychází z automatického a optimálního rozložení točivého momentu motoru prostřednictvím mezinápravového diferenciálu, který tvoří srdce celé soustavy.

Podle trakce kol přední nápravy mezinápravový diferenciál automaticky rozděluje točivý moment motoru na kola zadní nápravy a zlepšuje tak jízdní vlastnosti vozu.


Hledáte to pravé pro vaše podnikání?

Pak je tu pro Vás nový Fiat Scudo 4x4…

Jednoduché, výkonné, účinné, ekonomické a spolehlivé:

Jednoduchý: systém všech kol 4x4 Dangel je nekomplikovaný a funguje automaticky. Tímto nevyžaduje žádný zásah ze strany řidiče a je proto ideálně vhodný pro každý typ uživatele.

Výkonný: systém pohonu všech kol v případě potřeby rozděluje krouticí moment motoru na zadní nápravu a přizpůsobuje se přitom všem podmínkám nasazení. Toto znamená efektivitu v terénu a bezpečnost také na zasněžených vozovkách.

Účinný: víceprvková zadní náprava s nezávislým zavěšením kol dovoluje mimořádné dynamické chování na normálních silnicích a výborné schopnosti v terénu.

Ekonomický: aby se optimalizovala spotřeba paliva motoru, jsou na běžných silnicích poháněna jen přední kola - tímto je systém velmi ekonomický.

Spolehlivý: je tento koncept, protože se opírá o osvědčené mechanické prvky.

4x4 verze endurance – standard
Pohon vsech kol s přenosem krouticího momentu s viskospojkou
Víceprvková zadní náprava s nezávislým zavěšením kol
Spodní ochrana motoru
Hmotnost zástavby: 145 kg

4x4 verze endurance – příplatková výbava
Uzávěrka diferenciálu
Ochrana motoru a zadní nápravy
3 letá záruka

Přejít na galerii