Novinky

Ducato Ducato

15/01/2018 - Ducato bylo již po jedenácté za sebou zvoleno Nejlepším základem pro obytné vozy

Ducato pokračuje ve své nepřerušené sérii mezinárodních ocenění vybojovaných mezi silnými konkurenty. Již po jedenácté za sebou bylo zvoleno Nejlepším základem pro obytný vůz. Toto ocenění mu udělili čtenáři německého odborného magazínu Promobil, který je už přes 25 let považován za barometr trendů v oblasti obytných vozidel. Základ pro obytné vozidlo byl také 3miliontým vyrobeným Ducatem.

 

Tento dvojitý úspěch potvrzuje důvěru zákazníků v model Ducato, coby ideální základ pro obytná vozidla, což z něj činí dokonalý příklad celosvětového úspěchu italské produkce. Jedná se o jediný základ vytvořený speciálně pro sektor obytných vozidel, který zaznamenává velmi rychlý růst. Registrace v segmentu zaznamenaly v roce 2017 nárůst proti předchozímu roku o 10 %. To zdůrazňuje velmi silnou tendenci návratu k „outdoorovému životnímu stylu" , kdy se lidé snaží obnovit svou vazbu s přírodou. V důsledku toho je obytné vozidlo stále častěji voleno jako prostředek pro změnu životního stylu, nikoliv jen jako vůz pro dovolené. To znamená, že zákazníci jej považují za prostředek přinášející svobodu, především co se týče svobody volby jet kamkoliv a kdykoliv.

 

Ducato je vyráběno v továrně Sevel Sud ve Val di Sangro (největší evropská továrna na lehké užitkové vozy rozprostírající se na 1 200 000 m2, držitel stříbrné medaile World Class Manufacturing). Jeho úspěch pramení z 35 let zkušeností. Od roku 1981 byly vítězné vlastnosti Ducata zdokonalované a proměňovaly jej v model, který stanovoval trendy. Řada Ducato dnes nabízí 10 000 variant a je prodávaná na více než 80 trzích světa. Základ pro obytné vozy Ducato byl navržen ve spolupráci s předními evropskými výrobci nástaveb, díky čemuž nabízí nejlepší integrovaný základ a řešení pro život.


Lídr v oblasti svobody


Lídr v oblasti svobody: jedná se o koncept s jasně definovaným významem. Svoboda je to, co Fiat Professional slibuje zákazníkům, a sice, že bude vždy po ruce při řešení jakéhokoliv problému, který je během dovolené může potkat. Lídr, protože současná nabídka značky, a to nejen ve smyslu produktu, ale i specifických služeb pro svět obytných vozidel, je jedinečná a na trhu bezkonkurenční. Tým profesionálů se stará o potřeby zákazníků od roku 2003. Tento tým se postupně rozšiřoval, zdokonaloval a zlepšoval své schopnosti a stále více se přibližoval zákazníkům a jejich potřebám.

 

Schopnost naslouchat zákazníkům - počínaje péči o zákazníka a konče dílnami Fiat Professional - znamená, že značka je schopna efektivně reagovat na aktuální potřeby a plánovat předem ty budoucí.

 

Základním principem je, že každý, kdo si koupí obytný vůz, si kupuje nejen vozidlo, ale i dovolenou. Proto koncepce služeb nekončí asistencí pro produkt, ale zahrnuje i péči o zákazníky během dovolené. Konkrétně se jedná o komplexní specializovanou síť rozmístěnou na oblíbených trasách a specializované Centrum péče o zákazníky, jehož operátoři jsou díky znalostem ze světa obytných vozidel schopni zodpovědět všechny dotazy a zároveň zajistit silniční asistenci, to vše bez odkladně a po celé Evropě i mimo ni (služba dostupná pouze na vybraných trzích).

 

24 hodin denně a sedm dní v týdnu je majitelům k dispozici jeden z dvaceti vyslanců Fiat Camper Brand, který hovoří jedním z dvaceti jazyků. Posláním těchto vyslanců je co nejrychleji vyřešit problém zákazníka, propojit a koordinovat všechna zúčastněná oddělení a nepřetržitě udržovat dialog založený na porozumění a odbornosti. Proto všichni členové týmu procházejí během celého roku řadou školení a účastní se i hlavních evropských výstav v oboru, díky čemuž získávají poznatky ze světa obytných vozidel i jejich uživatelů.

 

Péče o zákazníky je stále více propojená s prací asistenčních služeb a dílen. Všichni majitelé obytných vozidel se mohou spolehnout na mobilní dílnu schopnou pokrýt 44 zemí a telefonickou podporu 7 dní v týdnu. Centrum péče o zákazníky funguje jako most mezi zákazníkem a dílnami, na jedné straně při kontaktování servisního centra pro zjednodušení diagnostiky a zrychlení dodání požadovaných náhradních dílů a na straně druhé při přímém kontaktování zákazníka s cílem aktualizovat informace o opravách a jejich časové náročnosti. 

 

K dispozici (na vybraných trzích) je rovněž komplexní řada služeb šitých na míru potřebám zákazníků obytných vozidel, počínaje cenově výhodnou prodlouženou zárukou Maximum Care Camper, pokrývající všechny mechanické a elektrické součásti Ducata s různými dobami trvání a kilometrovým proběhem, a konče inovativní mobilní aplikací Fiat Ducato Camper Mobile, která poskytuje turistické informace a dosud si ji stáhlo přes 110 000 uživatelů obytných vozidel. Každý majitel obytného vozu na bázi Ducato se může spolehnout na více než 6500 servisních center Fiat Professional vybavených pro údržby a opravy základů Ducato, přičemž 1800 z nich má status Fiat Camper Assistance.

 

Fiat Professional je vždy na straně uživatelů obytných vozidel. Potvrzují to i účast na více než 10 předních evropských výstavách ročně, specializované internetové stránky https://www.fiatcamper.com/it/home, které mají v průměru 74 000 návštěv měsíčně, facebookové stránky „Fiat Ducato Camper" s více než 56 000 příznivci a aplikace „Fiat Camper Mobile", která zaznamenala již 110 000 stažení. Spolu se značkou Mopar, která se zaměřuje na služby, péči o zákazníka, originální náhradní díly a příslušenství značek skupiny FCA, Fiat Professional investuje čas a zdroje do nepřetržitého vylepšování svých produktů a služeb.